SaraIdaSofia! -

+ 2 Dagar!!

2 dagar har jag gått över nu, de är ju inte så värst mycket.. Kan ju bli 14 dagar :P Men dagarna fortsätter att passera utan någon lillskit som vill titta ut!! ingenting händer.. Det är stilla lugnt i magen. men men så kan de gå!!
Inatt har vart en heeelt värdelös natt.. Jag somnade vid 1, halv 2 och vaknade 3, låg sedan vaken till halv 9 imorse. Kul? Nej nej.. Jag var så sjukt trötter men jag kunde inte verkligen inte somna.. Riktigt irriterande.
Somnade där vid 9 tiden och vaknade nyss :) Å nu är jag så trött att jag skulle kunna sov tills imorgon!

Idag blir en lugn dag! Inga planer alls. Jag har just svalt frullen och nu ska jag snart gå ut med dogsen igen :)
Sen hade jag tänkt tvätta bort lite tvätt och vara duktig!!
Hoppas ni får en bra dag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0