SaraIdaSofia! -

2010-08-10

Hallå där!!
Idag har vi vart i stan och gjort ärenden, vi var tvugna att springa in på arbetsförmedlingen med lite papper och jag skulle in på försäkringskassan.. Vilket skämt, väntetiden tog ju livet av mej! Galet. Men tillslut fick jag komma in iaf och hon hjälpte mej med de jag behövde hjälp med :) Inte dumt ändå!
Sen åkte vi förbi min mor och far och på något mystiskt vis så blev vi indragna i mammas "städning" och vart tvugna att hjälpa till och sedan köra ett släp på återvinningen!? hur gick de till egentligen!!? bra fråga, nästa!

Sen idag till middag blev de pizza.. Vi fick nå il och vart sjukt sugna på det. var ju inte igår direkt. Men de var inte illa kan jag lova :)
Nu har vi nyss vaknat från en "powernap" och ska se vad kvällen bjuder på!
förövrigt så har jag bokat en tid så på måndag ska jag få komma till frissan.. Inte dumt :) Då är man fin i håret när lillan kommer. Om hon nu inte får för sig att komma innan dvs. Men de återstår ju att se :P Ska bli skönt att få lite ordning på håret iaf!!
Näe nu ska jag gå å se om min man fortfarande sover i soffan!
Ha en bra kväll! Pusspuss
Älskar dej Alexander!!


Kommentarer
Postat av: LEna Norgren

Ja hur gick det till????Det är ju bara för att du är så himla gullig och vill hjälpa mej ibland.Hjälpen uppskattades enormt och jag kan tänka mej mer av den varan..;)

typ en skjuts idag, torsdag.....kanske men utan släp...

2010-08-12 @ 10:40:15
URL: http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0