SaraIdaSofia! -

2010-08-22

Hallå!!

Fortfarande stilla lugnt kan jag ju meddela!!!

Det dåliga vädret håller i sig. Men inte stannade vi inne för det!? Nej nej, vi begav oss till Ersboda och kikade på fotboll som slutade med vinst för Sandvik!! Blev en riktigt hetsig match :P haha! men kul var det! Å blöt hann jag bli! ;D
Nu är älsklingen och hjälper sin papi med något träd som skulle avverkas och jag har packat upp efter vi har vart och handlat!
Ikväll blir det middagsbjudning, inte dumt :) Men annars är kvällen oplanerad! Skulle tro att det inte blir mycket action.. Min ork är verkligen i botten just nu! Skulle kunna ligga i soffan tills ungen väljer att ploppa ut!! Känner inte pepp för att göra något speciellt alls egentligen! Men men, snart är de klart! 9 månaders otymplighet är snart så snart förbi!! Å vad jag längtar!!

Nu hade jag tänkt bädda ner mej i soffan och känna lugnet ett tag!
Hoppas ni haft en trevlig helg!! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0