SaraIdaSofia! -

+ 7 Dagar!

hallå där!!

Sista gången jag kollade på klockan inatt var strax innan 4, halv 8 imorse vaknade jag och då kunde jag inte somna om.. Så nu är jag så trött att jag håller på att krevera. Men de går bra!!
Eller?
Idag har Alex vart hos tandläkrn och borrat, stackarn. Sen begav vi oss till staden och gjorde några ärenden, blev dock lite små handling också. Som en ny matta till vardagsrummet, nytt dushdrapperi, ny tandborstemugg + tvålpump mm :P men va gör det :) man måste få kompensera ärenden med nöjje ;D Speciellt när lillan är en vecka sen!! Ajjabajja!!

Nu ska jag bege mej till Terhi på en kopp kaffe och lite skitsnack! 
Ha en fortsatt trevlig dag! 
Pussåkram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0