SaraIdaSofia! -

Fredag!

Nu har jag just avverkat en skön och behaglig powernap :) Inte alls dumt =)
Älskling skulle åka över till Obbola och dona med något och då tänkte jag vara effektiv och tvätta och städa lite, men någonstans på vägen från datorn till tvättmaskinen så dog jag av och somnade i sängen :p haha!! Men va gör de!?
Nu är jag iaf vaken och har städat undan lite i köket efter middagen, blev tacos!! Det var ett tag sen man åt det!! riktigt gott må jag säga! 
Nu väntar en lugn fredag, älsk jobbar ju inatt så jag skulle tippa på att det blir inte allt för mycket gjort ikväll :)
Blir iaf att åka och kika på lite fotboll eftersom Obbola har match men nå mycket mer än så blir det nog inte för våran del! :)
Näe nu måste jag gå och väcka min man som slummrat till i soffan, för 7 börjar matchen nämligen!!
Ha en trevlig helg och håll tummarna för att bebbe vill komma ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0