SaraIdaSofia! -

Gokväll!!

Imorse när vi vaknade så sken solen, så vi packade väskan och åkte ut i Obbola och hittade en strand med en brygga som ingen annan var på så hundarna fick springa lös hela tiden :)
Dom var helt tokiga, Turbo simmade till och med som en tok (frivilligt) och Tempo sprang runt och skutta :) Och kastade sig ut där de blev tvärdjupt för att sen simma in och springa runt där han bottnade! givetvis med hans bästa vän, pinnen i högsta hugg!!
Blev även picknick där ute med lite kyckling och annat gotta :) Inte alls dumt!! En riktigt mysig dag om jag får säga de själv!
Sen ikväll har vi vart upp på maxi och handlat lite, skulle hitta en ny dammsugare men de gick åt pipsvängen :p haha! Men men bättre lycka nästa gång!! Istället blev de nya ansiktsprodukter för både mej och min man, så nu ska vi glänsa!! haha!! 
Sedan åkte vi förbi Britt-Inger och Sven och fick oss lite kaffe och kvällsfika!! Fick även 3 otroligt söta bodys till lillan och en egen stickad kofta som var rosa :) Himla sött!! Den kvinnan kan sticka må jag då säga.. Jag har massa stickat som vi fått till lillan som hon gjort och jag längtar tills jag får använda det! Riktigt fina kläder. Jag ska också lära mej sticka en vacker dag!! Stickade kläder är ju huuur gulligt som helst :)

Nu är vi nyss hemkommna och nu väntar sängen, är riktigt trötter =)
Älsklingen har redan hunnit krypa isäng så nu är de bäst att jag också gör natt!!
Sovgott! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0