SaraIdaSofia! -

Måndag!

Idag har vi gjort ärenden!! Himla spännande, eller!? Näe men vi fick de gjort iaf!! Efter stan så begav vi oss ut till mor och far och sa hej hej hallå!! Sen åkte älsklingen och min bror ut å fiska och jag stannade hos mami och snackade skit.
Sen blev de middag där och nu är vi hemkommna!
Jag har precis duschat Tempo.. Han gillar inte riktigt det där.. Men han vänjer sig.. Han är ju iaf duktig och sitter helt still och gnäller inte men han vill inte längre gå in på toan.. haha! men de går bra!!

Nu ska jag bädda ner mej med min man i soffan och kika på tv!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: johanna

Hur går det med magen!? När kommer de fler magbilder!! Vill ju se nu när de verkligen börjar dra ihop sig!

Hoppas du mår bra fortfarande!

Kram

2010-08-03 @ 00:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0