SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Hallå!!

Idag har vi vart i stan och gjort ärenden, blev lite nya linnen och en amningsbh såhär i slutspurten. Kom på att det kunde ju som va bra att ha :P Å älsk hittade ett par fina jeans! Superb!!
Nu är vi hemma och min man sitter och kikar på tv och jag hamnade här vid datorn.. Allt är fortfarande hur lugnt som helst i magen, tyvärr.. Vill verkligen inte vänta nå mer nu ju!! tror inte jag kan skriva de för många gånger. Varje inlägg kommer nog innehålla endel text om hur gärna jag vill ha min dotter här och hur less jag är. Men de får ni bannemej ta :D
Ni som vart gravida och gått över tiden vet hur drygt det är. Telefonen ringer hela tiden och folk frågar om hon kommit och man går som bara och väntar!! riktigt drygt!!

Ikväll blir det lugnt, Alex skulle hjälpa sin papi med att fälla nå träd och jag tänkte bara vara hemma och tvätta! jippie!! favvogörat. Eller?!
Näe inte direkt! Men men de måste ju göras :)
ha en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0