SaraIdaSofia! -

00.10

Goderkväll!!

Jag och min man hade en rolig konversation igår.. Vi löste korsord tillsammans och jag läste högt:
Får man mjölk av? jag skriver in ko men Alex ser inte det och säger stolt:
-Tjuren
Jag: Men lilla hjärtat tjurar mjölkar man inte.. de är pojkar, kossor kallas de.
Alex: Men vadå klart man får mjölk från tjurarna också, vars tror du getost kommer ifrån? Tjejer eller? Get är ju en pojke,
Ida: Vad heter "tjejgeten" då?
Alex: Lamm, eller var de får?
Ida: Det är inte så att en get är en tjej och en manlig get kallas bock?`
Alex: Näe så är de inte

hahahahahaha Han kan vara lite söt ibland den där Alexander



Idag har jag haft besök av Gudrun och Pernilla. Vi snackade lite skit och Sveis fick lite kläder av Gudrun =) Himla snällt!!!
Efter att dom farit tog vi alla tre en välbehövlig powernap!!
Sen ikväll insåg vi att vi båda hade fotbollsträning så då fick Jonas och Veronika rycka in och komma på besök och vara med Sveis en stund. Himla snällt..
När jag sedan kom hem så var de diskat och fint i köket och jag blev värsta snopen och gick till Alex och sa att han hade varit duktig!! Men riktigt så var inte fallet. Det var Verre som vart så underbar och diskat undan lite pannor osv. Snacka om lyx. Vilka vänner man har :)

Fotbollsträningen gick sådär.. Jag är så ur form som man kan bli.. Så de är sjukligt jobbigt!!! Blir bättre nu efter jul när vi börjar med 3 pass i veckan. Då kanske jag äntligen får lite fart på min feta röv! De skulle va nått ;P

Nu är jag så trött att jag håller på att storkna och mina två älsklingar sover redan så då återstår bara en sak.... Sovgott! Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0