SaraIdaSofia! -

2010-12-08

Idag har vart en lugn dag, har bara vart hemma och slappat.
Viktoria kom förbi och vi tog en promenad i vinterkylan =) Nu ligger jag och svea i soffan och degar.. Vi har nämligen feber bägge två! inte kul!! Men men så kan de gå!! Verkar vara många som är sjuklingar just nu!!

Annars så kan jag meddela att jag måste ha världens bästa man!! Förra veckan kom han hem och hade köpt ett par vinterskor åt mig och nu när jag ringde och fråga va han gjorde så sa han att han var och köpte nya gardiner åt mig =) Himla snällt!

Nu ska jag och Sveis bädda ner oss i soffan och slöa som dom två slöfeberfiskarna vi är!!
Sen när mitt andra hjärta kommer hem skulle han dessutom hyra med en film att mysa till ikväll =) Han är bra snäll den där Alexander ;)
Ha en bra dag! PössåKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0