SaraIdaSofia! -

2010-12-11

Gokväll!!

Idag har vart en helt magisk dag!! Svea döptes idag och de va så himla fint och alla var helt underbara. Tusen tack för all uppvaktning i samband med Sveas dop.. Å tack alla ni som hjälpt till med allt mellan himmel och jord!!
Tack för att ni gjorde detta till den finaste dagen!!
Efter dopet for vi hem och vilade och samlade lite krafter för att sen fara och fira Alex farbror Mats som fyllde 40!! Grattis!!! Himla trevligt var det!!! =)

Nu är vi nyss hemkomna, men alex begav sej till Jonas för att snacka lite skit så just nu är de ba jag å sveis hemma ;P
Nu ska vi bädda ner oss i soffan en stund och bara mysa!!

Återigen, Tack för en fin dag!!



Sen till något tråkigt. Endel slutar aldrig förvåna en.. Har man ingen respekt i kroppen!?
Kan man inte ens tänka på att endel blir sårade och besvikna.. Återigen får man höra om något riktigt dåligt gjort.
Men jag börjar lära mig att sånt här är inte oväntat!!
dagens ursch går till er och sättet ni beter er på!!
Sen kanske de finns en anledning men då sköter man det med lite klass iaf. tycker då jag och jag vet att jag inte är ensam om denna åsikt. Dags att börja tänka på någon annan än sig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0