SaraIdaSofia! -

Ett glatt eller väldigt argt inlägg!! Mixed!

Började dagen med en sovmorgon och sen så gjorde vi oss i ordning och for och grattade Alex bror! Där bjöds det åter igen på smörgåstårta. Inte illa.. Efter ett besök där så begav vi oss ut till mor och far och lämnade Sveis. Sedan hem för att hoppa i duschen och göra oss i ordning för nästa kalas. Nämligen julmiddag i skeppsvik!! Det var så sjukt gott och de fanns tammetusan allt :) Riktigt trevligt var det.. Sen vid 8 så började vi rulla hemmåt. Väl hemma så rastade vi hundarna och begav oss sen vidare till min mor och far.. Där blev vi kvar i 2 timmar och sen... (Nu kommer del två som förmodligen kommer att innehålla mycke hat!!)

Vi tog med oss Sveis och började åka hemmåt. Väl hemma möts vi av rama helvetet!
Hundarna har rivit ner pallen i hallen, på pallen låg, dagens tidning, reklam, hushållsrulle och en påse.. En påse med något väldigt kärt.. tidningarna respektive reklamen och papperet låg i miljarder bitar över hela hallen och köket.. Å då menar jag överallt... Små små bitar.. Påsen och dess innehåll hade också fått sej en törn.. Nämligen Sveas dopklänning som hela min familj har döpts i.. Jag är så jävla förbannad att jag vet inte vad.. Jag skulle seriöst kunna slänga ut hundarna genom fönstret och sen bara gå och lägga mej och skita fullständigt i vad dom gör.. Har aldrig varit såhär arg och ledsen.. Just nu är dom inte värd ett öre kan jag lova!! huvva..
Nu kan jag inte sova heller för jag är så himla upprörd så istället håller jag på att storstäda.. Å jag kommer inte kunna lägga mej förän de är klart!!!

Någon som vill få betalt för att hämta två hundar typ nu??
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0