SaraIdaSofia! -

Fredag!!

Imorse klev jag och Svea upp tidigt för att göra oss i ordning för vi skulle köra papi på jobbet!! När vi sedan kommer hem och min plan var då att ta en powernap så var liten hyper pigg =P Men de gick lika bra och vi satt och mös i soffan och kikade på tv! =)

Sen har jag spenderat dagen hos Linda, himla trevligt må ja säga. Jag och Linda umgicks mycket förut och jag är så himla glad att vi har börjat ta ikapp de där =) Hon är en sån där människa som även fast vi inte träffats på hur länge som helst så märks det inte. Det är som att jag träffat hon varje dag!!
Hon är en som jag saknat under åren som vi knappt haft någon kontakt!!
Med andra ord, hon är en sjukt go tjej och jag är glad att vi har kontakt igen =)

Nu har jag och älsklingen just svalt middagen, blev kycklingwok.. Nu sover båda mina hjärtan. Svea har hållt igång hela dagen men efter att vi badat slocknade hon nästan direkt.
 
Imorse när jag vaknade hade min man skrivit en godmorgon lapp åt mej där de bla. stod att jag skulle trycka på play på datorn för att han hade hittat en låt från honom till mig, som förklarade hur mycket han älskar mej. Av längtan till dej heter den och den är såå fin. Blev rörd när jag satt där och lyssnade på låten.
Jag älskar dej Alexander Lindström.


Av Längtan till dig!

I en evighet levde jag som om du inte fanns
I alla drömmar var du ändå nära, så underbart nära
Och jag trodde jag fann dig, men du var nån annan stans
Varenda gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte var sann

Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig
För jag trodde att du fanns och väntade mig
Ja, alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött
För att möta den vackraste människa jag nånsin mött

Det var enkelt och vackert, du sa att du väntat mig
Jag kunde ana att det fanns en himmel på jorden – jag såg den
Och du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig
Jag följde dina steg och allt jag någonsin drömt om fanns där för mig

Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig
För jag trodde att du fanns och väntade mig
Ja, alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött
För att möta den vackraste människa jag nånsin mött

Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart
Med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna
Alla skuggor, allt mörker som förr var så uppenbart
Det skingras och tillsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart

Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig
För jag trodde att du fanns och väntade mig
Ja, alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött
För att möta den vackraste människa jag nånsin mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0