SaraIdaSofia! -

Måndag

Godmorgon!!

Så är denna helg slut, fort gick det!!
Helgen blev iaf rätt lugn. men de var skönt! Igår blev de att bege sej till våran nya lägenghet och sätta igång med allt! Dock hinner man inte så mycket på en dag men vi hann måla om hallen och göra lite förjobb i vardagsrummet. Så idag när vi kommer dit kan vi börja tapetsera i v-rummet. Sen hade jag tänkt måla om fönsterbrädorna och några garderober också =) Återstår att se hur mycket vi hinner med =P Men man måste ju börja någonstans.. Kan tycka att de är ganska kul att få fixa och göra om hela lägenheten. Det blir så mycket mer personligt och sen när vi lyckats välja så himla fina tapeter så är de ännu bättre! Dock kan förarbetet bli lite halvdrygt. allt detta spacklande och slipande och maskering osv är inte så himla skojjsigt!!
Men men ba å gilla läget =P Tror iaf att de kommer bli riktigt bra i slutänden=)

Nu ligger jag och Sveis och myser i soffan, Svea har somnat om igen och jag ser på tv samtidigt som jag kikar runt på datorn. Att det är Julafton om 5 dagar förnekar jag. Har tre julklappar kvar och lite småfix till några andra julklappar! Men de blir nog bra.. Jag borde hinna klart i tid =P
Nu ska jag ta och hänga en tvätt och sen blir de några koppar kaffe så är man kanske igång igen!

Ha en bra dag! Pussåkram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0