SaraIdaSofia! -

Morning!!

Godmorgon!!

Imorse blev de lite av en sovmorgon, vaknade av mej själv halv 9, Svea vaknade strax därpå och käkade lite men nu har hon slummrat om!! Inte bara jag som blir trött av detta oväder. Huvva!!
Inne hos oss är de kallt, även fast de inte är sådär jätte kallt ute. Men nu har jag tänt miljoner ljus över hela lägenheten så nu börjar de bli lite varmare. Tänk vad lite ljus kan göra!!
Blir det inte nog varmt kanske jag startar ugnen på "tomgång" och låter luckan stå öppen.. Man borde ju inte behöva frysa!? Har dessutom klagat till hyresvärden och han säger att det är bara vi som tycker lägenheten är kall men nu vet jag att det inte alls bara är vi, vi är då minst 3 familjer som fryser röven av oss på solskenet!!
tydligen så förra vintern kunde dom vissa morgonar ligga på 16 grader inne och de är bannemej inte okej.
Svea som sparkar av sej både sockar och täcket kommer ju att bli sjukare än sjukast! Not good!

Idag hade vi tänkt åka upp till stan och göra klar alla julklappar! Ska bli så skönt att ha alla klara, de är ju trots allt bara 8 dagar kvar.. Så man kan ju inte säga att vi har vart ute i god tid.. Kommer säkert springa några sista ärenden dagen innan jul! Men men, de är ju faktiskt lite av charmen med julens tider.

Nu blir de att koka lite kaffe och bädda ner mej i soffan med lilltjejen och bara mysa. Kika lite på tv å så!!
Sen så småningom ska jag ta en varm dusch och sen få liv i Alexander så att vi kan bege oss till staden.
Kan också meddela att jag har träningsverk från igår.. haha.. Så kan de gå =P

Ha en bra dag!! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0