SaraIdaSofia! -

Torsdag!!

Godmorgon!

Imorse fick Sveis för sej att vi skulle kliva upp med tuppen!! 06,00 klev vi upp =P Tidigt för att vara oss iaf =P
Nu har hon nyss somnat om och jag sitter och kikar på tv och kollar datorn..
Egentigen borde jag städa.. Men peppen finns som inte där.. Dygnet borde ha dubbelt så många timmar. Då skulle man kunna slappa i soffan hela morgonen och städa på eftermorgonen. Typ. eller något sånt iaf!
För om jag struntar i att städa nu och slappar istället så när jag slappat klart så vaknar liten och då blir det inte mycke städning heller =P

Så därför är de egentligen bara att sätta igång!! =P

Men eftersom hon vart vaken 3 timmar nu på morgonkvisten så antar jag att hon iaf sover typ 2½ timmar, så då hinner jag slappa ett tag iaf och städa sen innan hon vaknar!!

Nu: slappa i soffan, kika tv, kolla datorn

Sen: Idag finns de lite mer jag ska hinna med.. ska rasta mor och fars hundar, möta upp Alex mami i stan, handla till dopet mm.. harregud.. dessutom är jag lite sjukling =( Inte kul.. Frågan är ju hur jag ska hinna allt!?
Därför skulle jag uppskatta om någon kunde göra om systemet så att ett dygn har 48 timmar.

<3




Tack på förhand!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0