SaraIdaSofia! -

goddag!

Nu är jag hemkommen från jöbbe :) Har haft en lugn dag på snurraband :) Likaså imorrn! Inte helt fel att få vara inomhus och jobba lite, senaste måndaderna har jag bara fått vara ute och jobbat!!
Nu sitter jag här och kikar runt lite och snart ska vi väl börja med middagen, skulle tippa på att de blir något simpelt som palt.. Bara jag kommer mej iväg och köpa bregott!!
Skulle kunna döda Alexander.. Han köpte lätta, och de är de vidrigaste smöret som finns och jag har beklagat mej över det där hela månaden och idag var han och köpte nytt smör.. Tror ni inte att han köpte lätta igen..???.. Det är så himla vidrigt att jag blir så äcklad av att bara tänka på det.. Kan inte ens ha de på mackor.. Huvva... Å han vet exakt hur jag tycker och ändå går han och köper ett stort till paket... FY skäms.. Inte snällt någonstans, så nu ska jag åka och köpa älskade bregott, extra saltat och så ska han få äta sitt jävla lätta :)

Ikväll blir de lugnt, ska ju upp 5 imorgonbitti, ingen sovmorgon som idag inte ;D haha!
Näe Nu ska jag kila! Ha de bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0