SaraIdaSofia! -

OJOJOJ!

Nu har det varit himla dålig uppdatering av mig, inte bra inte bra.. Men de beror på att vårat internet har vart elakt och inte fungerat på bärbara så vi har kört internet via den stationära datorn och då vill jag inte sitta vid datorn :P

Men, jag lever iaf :)
igår och idag när det vart såhär kallt så har vi haft 15 grader i våran lägenhet.. inte okej. Sjukt kallt.. Har mest legat under täcket och myst hela helgen med hopp om att stearinljusen ska värma upp våran tillvaro!

Men idag ska vi ta och göra en tripp till vännäs och hälsa på min mormor och morfar! Sen ikväll blir det kanske middag hos mor och far, men bara kanske.. jag har inte fått inbjudan än egentligen men jag såg att dom hade två fläskpillar i kylen! Så jag hoppas på gomiddag :) haha!
Näe nu är frukosten klar så nu blir de att äta!
Ha en bra dag i kylan :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0