SaraIdaSofia! -

Solen :)

Idag är en himla fin dag, började morgonen med att sova tills jag vaknade, blev ganska tidigt igår så jag vaknade vid 10. Då slet jag upp min man och så åkte vi ut på lövöudden och tog en promenad på isen med dogsen, hundarna gillar det, dom var helt lyriska! Himla mysigt :) Efter 1 timma började de bli lite kyligt så vi åkte vidare ner på mitt jobb och tvättade bilen och nu håller jag på att städa här hemma :)
Älsklingen är och fixar en ny hundbur och städar bilen. Himla duktiga är vad vi är! Vi har fixat en hundbur som bara tar upp halva skuffen så vi rymmer lite andra saker i skuffen också :) Alex var dock tvungen att göra om buren lite så den passade ultimat men jag tror de blir kanon!!

Nu måste jag hugga in i städningen igen innan jag tappar suget! Hoppas ni har en underbar dag!
PussPuss
Älskar dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0