SaraIdaSofia! -

God fortsättning!

Nytt år och nya förutsättningar. 2010 kommer bli ett stort och helt underbart år! Det vet jag bara!!
Förändringar kommer att ske, men inte till det negativa. Jag är lyckligare än någonsin! Å jag har världens underbaraste vid min sida =D

Nyår var himla trevligt. Det blev 3 rätters middag med Philip och Sofie, till förrätt blev det mina supergoda räkbakelser och sen till varmrätt åt vi kött och potatisgratäng och en stor och god grekisksallad med massa feta ;P och till efterrätt blev de cheescake med hallon!! Mums var de kan jag lova :)
Sen blev de massa skitsnack och spel och 12 slaget blev en massa raketer :) Himla kul =)
Sen for vi vidare till Bodil och Micke där vi blev kvar till halv 5 =P haha!! Jag vart trött lite tidigare så jag och sofie gick hem lite tidigare och jag somnade i soffan och när vi sen bestämde oss för att åka hem vart jag ganska glad. Jag fick dock åka och hämta hem min man från Bodil och Micke :P haha, men så kan de gå, hade kunnat runda av en smula tidigare men de går bra :P

Tack för en super trevlig kväll iaf :)

Nu håller min söta pojke på att laga fotöljen som verkar ha gjort sitt, ni som suttit i den vet va jag menar :P nära rasningsrisken ;P haha! men nu hoppas jag att den blir hel :)
Sen blir de att he på en film, Tenderness tror jag den heter! Återstår dock att se om den är bra eller dålig :)
Hoppas ni hade en bra nyår och att 2010 kommer bli ett bra år :)

PussPuss
Bilder kommer så småningom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0