SaraIdaSofia! -

2010-07-01

Hallå!!

Nu är vi inne i Juli månad.. Bara juli månad kvar innan den riktiga nedräkningen börjar!! Längtar så att jag håller på att bli galen!! Men tiden går fort nu på sommaren!!
Vill ha våran lilltjej nu nu nu ju!!
Idag har vi tagit det lugnt, klev inte upp förän strax innan 12.. Himla skönt om jag får säga de själv!
Sen begav vi oss till sävar och hälsa på B-I och Sven och där bjöds de på lunch!! Sen direkt vidare till Mjösjön och fiska.. Inte min starka sida, men jag var den enda som fick en firre, dock en väldigt liten abborre men ändå ;D haha! Dock tycker jag inte direkt om att fiska.. Speciellt inte när det regnar som det gjorde idag.. Blev genomsur.. Men men så kan det gå!

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt, var förbi hemma i lägenheten en snabbis och fixade lite småsaker och nu sitter vi på lövöudden och slappar, älsklingen kikar på tv och jag löser korsord och fipplar med datorn!! 

Imorgon är det fredag och det innebär helg!! jag hoppas det blir riktigt fint väder så man kan få sig lite färg!! 
Annars är vi oplanerade inför helgen. Men vi får se vad vi hittar på för bus!!
Ha en bra helg! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0