SaraIdaSofia! -

2010-07-03

Godmorgon!!

Nu har jag nyss klivit upp, älsklingen sover än han =P haha!!
Men man kan ju inte sova bort sådant här väder helt ju =P Ska ta och lägga mej på altanen och njuta av sommaren om ett tag!!
Igår blev en lugn kväll, vi köpte massa gotta och bara mös.. Hann med lite jacuzzi också! Sen åkte vi in till holmsund en sväng och förbi hemma där vi donade lite i barnrummet!! Så sjukt mysigt säger jag bara!!

Idag blir det att slappa på dagen och sen ikväll är de ju Wheels, får se om älsklingen kanske tänkt få i sig några öl tillochmed! Jag vet dock inte vars vi ska hålla hus men de löser sig nog så småningom!

Börjar bli lite smått less på att jag sover så dåligt på nätterna, mycket liv i magen nuförtiden kan jag säga. Sen har jag sammandragningar, förvärkar eller vad det nu heter så jag vaknar lite nu och då och då blir det svårt att somna om! Men de gör inget nu när jag ändå är hemma och sjukskriven, hade vart värre om jag var tvungen att kliva upp 05.00 för att åka på jobbet!
Håller iaf på att bli tokig nu, vill så gärna ha våran lilla prinsessa!!


denna barnvagn klickade vi hem igår!




Älsklingen valde denna fina prinsessmobil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0