SaraIdaSofia! -

2010-07-17

Hallå där!!

Idag sov vi bort hela dagen igen, de måste få ett slut! så idag har jag inte hunnit njuta något alls av solen!! För direkt vi vakna åkte vi upp till stan i stress för att älsklingen skulle hinna på bolaget =P
Nu har vi nyss städat och svetten rinner, kanske är lika bra att jag inte varit vaken och måstat svettas ännu mer =P haha! men de går bra! tur att de finns dusch!!
Ikväll blir det att grilla hos oss med Linus och Sandra och sedan blir de väl öl för dom!! Själv håller jag mej till min trogna cola ;D men snart kan jag också njuta av en cider eller ett glas vin till maten! Inte länge kvar nu!
Kvällen kommer iaf bli riktigt trevlig tror jag!!
Magen växer iaf konstant! börjar bli stor nu.. vätska har också kommit på besök i min kropp.. Men än är de så jag kan härda igenom de och de tackar jag för!
Nu ska jag sätta mej på balkongen och sola! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0