SaraIdaSofia! -

2010-07-19

hallåsan!!

Idag kom Emma förbi och hämtade mej vid halv 12 och så begav vi oss till segel där de blev sol men inge bad =P Var på tok för kallt i vattnet! men de var skönt ändå! Blev också en heldel skitsnack vilket alltid är trevligt! 
Sen blev de lunch och sen skulle jag och älsk sätta igång och fixa volvon. Dock gick det åt fanders och den blev stående ännu en dag.. Vi behövde en damask och givetvis fanns det inte på någon affär utan vi måste åka på volvo och de hade hunnit stänga! Så de får bli morgondagens uppdrag =P

Nu har vi nyss vart och åkt lite camaro med Linus och Sandra och nu ligger vi i soffan och ser på Lotta på liseberg! Himla mys! Blir en riktigt lugn kväll ikväll! Har riktigt ont i mina fogar idag och även ryggen värker så jag håller på att krevera. Men de går bra!!
Imorgon är de tisdag och snart är Juli slut! Då är verkliga slutspurten här! Längtar så jag blir tokig! Kan inte säga de för många gånger. Men nu vill jag ha våran prinsessa!!
Så är de ba!
Ha en bra dag! Pusspuss


Kommentarer
Postat av: LEna Norgren

Puss och grattis på saradagen!!!!!!

2010-07-20 @ 11:01:37
URL: http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0