SaraIdaSofia! -

2010-07-23

Äntligen fredag! Ska bli skönt med helg :) Även fast jag är ledig på veckorna så är helgen en aningens speciellt :) Älsk är ju ledig helgerna! eller han jobbar ju natten till lördag, så helgen startar inte egentligen förän på lördag dag!! Men helg är helg och det kommer de alltid att vara!!
Idag har vi vart i Sävar och hälsat på och snackat lite skit! Trevligt värre.. Nu är vi nyss hemkomna och nu ska vi väl strax börja med maten, blir romantisk middag för 2!!
Dock så glömde vi köpa de viktigaste, vaniljglass och feta ost. Givetvis inte att äta tillsammans, utan fetan ska till våran bamsesallad och glassen vill jag ha till mina underbart goda jordgubbar.. Men de gick åt fanders!! Sitter och funderar om jag ska orka åka en sväng på coopra igen.. Men de kändes jobbigt! Men ja jag vet inte! Glassen behövs ju som om man ska äta strawberrys ju!!
Inte bra!!

Annars väntar en lugn och mysig hemmakväll, Ska upp tidigt imorgon och hämta min bror som kommer med tåget från Götet! Så 06,30 ska jag befinna mej i stan. Huvva så tidigt! men de ska nog gå bra ;P
Nu har jag samlat krafter, konsum here i come ;)
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0