SaraIdaSofia! -

Godmorgon eller godnatt!!

Nu när vi kom hem från Alex jobb så fick han något konstigt ryck, funderar nästan om han är sjuk!!!?! men såhär är det, Alex är just nu 04.39 på morgonen ute och springer runt lövöudden!! hahah! Han är ju knäpp!!
Han bara drog på sig ett par shorts och joggingskor och sen stack han, kan säga att jag fick mej ett gott skratt när han pinnade iväg! Men de var ju hurtigt gjort av honom måste jag erkänna.. Återstår dock att se hur långt han tar sig innan han är helt död, hans kondis är väl inte på topp egentligen.. Jag skulle nog springa ifrån honom nu när jag är höggravid! =P haha! Men men så kan de gå!
Nu ska jag iaf krypa isäng, Är trött som tusiken, ingen löpning för mej kan jag ju meddela!!!
Sovgott! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0