SaraIdaSofia! -

Godmorgon!!

Igår blev en lång dag!! När älsklingen slutade jobba (05.00) så käkade vi frulle och sen satte vi oss i bilen till Granö igen, väl där så grejade vi lite och sen blev de fiske! Fiskade tills klockan var 12 å sen blev det att åka och bada =) Riktigt fint väder var det!! Sen efter badet så åkte vi hem, eller till min mormor i Östansjö och hjälpte henne att städa ur huset!!
Klockan 18 var vi hemma!! Helt slut var jag!! Å bränt mej i solen hade jag också gjort!!
Så jag bestämde mej för att vila ett tag och somnade bums och vaknade sisådär nu 17 timmar senare!! hahah.. helt jävla galet! Å de värsta är att jag fortfarande är trött skulle kunna sova några timmar till utan probs ;P
Men så blir inte fallet!
Nu ska jag göra nå nytta och sen får vi se vad dagen bjuder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0