SaraIdaSofia! -

Gokväll!!

Ikväll har de inte blivit många knop gjorda.. Tog mej en tur ner till sandviksplan och kollade på mitt kära lags fotbollsträning. Gissa om jag längtar tills jag också får vara med!? galet!! Men inte länge kvar nu tills jag också får springa och jaga en boll :D
Sen när vi kom hem gjorde vi i ordning lite kvällsfika och bäddade ner oss i soffan, dock var de inte så himla mycket intressant på tv, men just nu börjar ju sex and the city =) dubbelavsnitt dessutom!! Blir nog att kika på det innan jag kryper isäng. Älsklingen har redan lagt sej, men han ska ju upp snart och jöbba =P

Förövrigt så är jag en enda stor hormonröra!! Såg just på tv när en tjej födde ett barn och när hon fick sin son i famnen kunde jag inte göra annat än gråta!! Jag skulle nog kunna gråta flera gånger per dag egentligen.
På torsdag ska jag iaf till Barnmorskan, dock får jag inte gå till min vanliga för hon har semester så jag måste gå till någon random på ålidhem!?! känns väl sådär. Men men inte mycket att göra något åt!!
Hon ska iaf lyssna på hjärtat och fastställa 100% att bebben ligger fixerad och är redo för att komma ut :)
Så förhoppningsvis ligger hon fortfarande med huvudet nedåt så jag slipper vändningsförsök!
Sen ska hon även sticka i mig och se om mitt blodvärde har blivit bättre!! Peppar Peppar.. Jag har kämpat nu i flera veckor med järntabletter, blutsaft och bra mat! Men sist jag var hos BM hade det inte stigit alls. Så nu hoppas jag innerligt att det blivit bättre!! Annars ger jag upp!! Järntabletter är inte så himla kul heller.. Magen lägger av helt.. Suck!!
Men men håll tummarna för mej =P

Nu ska jag ta och bänka mej framför tv´n ett slag sen blir de godnatt!
pussÅkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0