SaraIdaSofia! -

Inte illa!!

Imorgon är ännu en helg här och vi inleder helgen med ett besök till Lycksele djurpark.. =) Blir jag och älsklingen och Leo och Alvin!! Kommer bli great!! Så nu måste jag leta fram vars jag har våran nya kamera så jag kan ta massa goa kort :D
Kommer bli en super mysig dag! Hoppas bara att det inte spöregnar eller något sådant tokeri! Så imorgon är solen mer än välkommen fram =)

Ikväll har vi vart och sett fotboll.. Obbola vann!! Himla bra!
Nu ska vi bänka ner oss i soffan innan vi kryper isäng! Blir en tidig morgon imorgon också.. Vi siktar på att åka 09.00 men får se om de kanske bli lite +-tid =P Har ju endel att göra innan vi åker, måste nämligen åka till min mro och far och dumpa en hund eller två och sen så ska vi städa ur bilen så att bägge ungarna ryms å sist av allt ska vi hämta kidsen! Men förhoppningsvis kommer vi inte iväg allt för sent :D

Näe nu måste jag återgå till Sveriges fulaste hem!
Trevlig helg på er!
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0