SaraIdaSofia! -

Lördag!!

Godmorgon!!
Igår blev rätt sent ändå, kom inte isäng förän strax efter 2 :P Som tur var sov jag till 11 så nu är jag utvilad :)
Älsklingen gick och la sig igen efter jobbet och nu sover han än!!
När han kliver upp skulle jag tro att det blir att åka över till Obbola en sväng och se vad som händer där!
vad som sedan sker ikväll är oklart! Vi har inte hunnit planera något ännu men jag skulle tippa på att det inte blir så himla mycket avancerat!

Idag har jag iaf sjukt ont i hela min kropp från allt traskande igår på lycksele djurpark! Men de är sådant man får ta! Det som inte dödar de härdar :P
Dock så vet jag att det kommer nog inte ske att jag beger mej dit igen höggravid! Nixpix!
Nu ska jag ta och se om jag får liv i min man och sen väntar en mysig lördag!
Dock är jag väldigt less på detta regn! Vad hände med den såkallade "ryssvärmen" som skulle komma hit!?
Tycker allvarligt synd om dom som har andra semesterperioden, dom har inte fått avnjuta en enda dag i solen typ! Ajaj!!
när jag kollar på Yr.no så ser det inte ut som en riktig soldag på bra länge, ska vara halvdåligt ända fram till den 9/8 å sen går det inte att se längre.. Skitväder!!
Men men njut av helg!!
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0