SaraIdaSofia! -

Rainday!

Godmorgon!!

Nyvaken och pigg är vad jag är, dock blev de ganska sent igår.. tror jag tittade på klockan sista gången vid 3 tiden =P  Helgen är nu förbi, men va gör det!? Blev då en mysig söndag, regnar ute.. Som gjort för en mysig innedag med massa film och inne aktiviteter :) Det behövs regniga dagar ibland :)
Igår blev en lugn lördag, började med att beställa mat från HP och sen myste vi hela kvällen, vid 11 tiden så kom Jonas och Veronika förbi =) Himla trevligt! Blev massa skitsnack och lite kaffe =) Lagom mycket aktivitet för mej. Börjar bli jobbigt nu såhär på den absoluta slutspurten, finns inte så mycket ork och jag är bara klumpig och obehändig hela tiden =P

Nu ligger älsklingen och sover medans jag har bäddat ner mej i soffan och ser på tv =) Himla skönt!
Kanske man ska ställa sig och baka bullar!? Det skulle ju inte vara dumt.. Får se om jag är så duktig :) Annars blir det nog soffläge hela dagen lång, kanske sträcker mej till att tvätta någon tvätt!
Det blir nog bra! Får invänta bättre tider och se vad dagen bjuder på! Någon mysig inneaktivitet blir de då iaf!!
Hoppas ni haft en bra helg!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0