SaraIdaSofia! -

tjollahopp!!

Skruvningen idag gjorde framsteg, till en viss del iaf! vi fick äntligen loss drivknuten efter rådsamtal med Lusse, men den satt fortfarande kvar på fjäderbenet! Helt omöjlig att få lös.. Som tur var ringde lusse upp och frågade hur det hade gått och sa åt oss att komma förbi med otyget!
Väl där vart de inte mycket framsteg, den satt där den satt. han hade aldrig sett dess like =P Men vi fick lämna den där så skulle han försöka bränna lös den eller något sådan. Himla snällt iaf!!
Så förhoppningsvis är den snart lös så vi kan få byta den. Dock fick vi inte våra delar som vi beställt idag.. Trots att jag var lovad det.. Illa!! Men då kommer dom väl imorgon eller på måndag! Det får gå bra ändå! Vi har ju forden =P haha!!

Ikväll fick vi besök av Emil och theresia och lilla söta Simon =) Blev att fika lite jordgubbar och glass!! Mums!
Sen nu ligger älsklingen och ser på showtime medans jag nördar mej vid datorn!
Imorgon är de lördag och jag hoppas på strålande sol! Å enligt YR ska de ju faktiskt vara en stor sol över lilla Holmsund =)

Nu ska jag också ta och bädda ner mej i soffan och bara slappa!! Ha en bra Fredag! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0