SaraIdaSofia! -

2010-06-27

Gokväll!!

Idag blevc en riktig sovmorgon!! klockan 13.00 klev vi upp :) Himla skönt, vi begav oss då till Obbola där jag klippte Alex!! haha!! Himla spännande! Men de gick bra! :P 
Sen åkte vi till Holmsund och såg min bror spela match, slutade med seger med 4-0 tror jag!
Efter matchen så begav vi oss hem och kände lugnet i några minuter innan vi begav oss på picnick med Viktor och Pernilla och barnen!!
Blev att bege oss till Berga och äta middag där (rostbiff och potatissallad) och sen gofika på det! Himla härligt! Sen blev de fiske för hela slanten. Blev några abborrar ändå! Helt underbart väder iaf!
helt klart en perfekt avslutning på denna underbara midsommar helg!!

Imorgon väntar jobb, 05.00 ringer väckaren.. Måste bara hitta motivationen! Börjar bli oerhört svårt!
Men men Snart är de min tur med!! Blir nog inte allt för många veckors jobb till!!
Hoppas ni haft en bra helg!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0