SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Ultraljudet gick hur bra som helst!! allt var bra och den växte som den skulle.. Så det var hur skönt som helst! Helt underbart att få se den lilla igen :)
Vi bestämde oss också för att se va de var för kön!! Å som tur var gick de hur bra som helst, inge "cover up" där inte!! 
Jag har en liten prinsessa i min mage :) Jag hade rätt.. Jag har alltid sagt att det var en tjej och så va fallet :) Himla mys!! Ska bli såå kul :)
Alexanders första reaktion:
"Kan de inte vara så att det är en kille med en väldigt liten snopp" hahahahaha

Näe men Alex blev jätte glad =D Var väl mest att han sagt till alla att han kände på sig att det var en pöjk!, men ack så fel han hade :) Dock så har han alltid sagt hur kul de skulle vara med en tjej i Lindström släktet! Så det kommer bli kanon!!
Vi ska få en dotter och vi är så sjukt glada :)

Idag är jag ledig och de är skönt, jag är så trött att jag vet inte vad!! Jag tror jag kanske måste ta och hämta ut mina järntabletter.. Dock känner jag mej inte alls sugen på det men de går inte att alltid vara trött heller!!
Nu sitter jag och kikar på tv och älsklingenn sover, får se vad vi hittar på när han vaknar!
men nu vet ni iaf hur allt ligger till :)
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh så mysigt! Grattis till er =)

2010-06-15 @ 15:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0