SaraIdaSofia! -

gokväll!!

Obbola förlorade sin match ikväll med 3-1! Inte bra inte bra! men så kan de gå!! Fick ju iaf se tjejerna ta hem 3 poäng =D
Nu har vi just gjort i ordning lite kvällsmat eftersom matchen var under middagstid så blev de ingen middag utan de blir en väldigt sen middag istället! Men man får göra så ibland!!
Vitlöksgratinerade räkor bjuder huset på idag! Inte dåligt vill jag lova :)
Sen direkt jag svalt middagen blir det att krypa i säng, väckaren ringer 05,00 imorgonbitti!! TjohooO!!

Idag satt jag och funderade lite, fredag är ju midsommarafton!! Jobbar man då eller är man ledig? Bra fråga de där! För jag har verkligen ingen aning! Men skulle uppskatta att få veta ;P
Nu har älsklingen duschat klart så nu tar jag fram räkorna ur ugnen och så blir det smaklig måltid! Mumma!
Hoppas ni haft en bra Söndag! PussPuss!

Älskar dej Alexander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0