SaraIdaSofia! -

Lördag!

Midsommar är nu förbi! Himla trevlig midsommar blev det iaf!!
Började dagen med att åka över till Obbola på lunch och sen blev de vattenkrig blandat med bad och sol!! Inte alls dumt.. Riktigt kul faktiskt :P efter det så åkte vi hem och slängde oss i duschen och sen begav vi oss till mor och far där de bjöds på himla god mat!! Mumma!! Där blev vi kvar hela kvällen lång! Men trevligt var det iaf!!
Fick också lov att klicka kort med min mor för hon ville ha kort på mej med min mage, så vi begav oss ner till bryggan (bland alla mygg) och fotade.. Haha!! men men så går det när man har en mor som ska fota ALLT!!

Idag har vi befunnit oss i Obbola hos Viktor och Pernilla och busat med barnen hela dagen lång =)
Nu kom vi just upp ur badet och nu tänkte vi åka på statoil en sväng!
sen blir det att kika tv och bara slappa! himla mys!!

Förövrigt så kan jag meddela att nu börjar jag bli less.. Jag vill att dom sista veckorna ska vara förbi!! orkar inte mer.
jag är bara otymplig och lättretlig! Hur kul är det på en skala?
Magen är stor och ivägen och jag känner mej allmänt less.. Dessutom kan jag meddela att jag aldrig känt mej såhär osexig!!
Längtar såå tills jag får börja träna och röra mej som vanligt! Nu har jag ingen ork till att träna!  
Jag skulle säkert kunna börja gråta för att alex har stekt min falukorv lite för mycket.. Så illa är det!!
Sen är det ganska jobbigt att inte kunna röra mej, bara att ta sig upp från sängen är en kämpa insats!
Min rygg värker konstant, jag är trött 24/7, inga kläder passar, tröjorna blir för kort och byxorna går inte att knäppa.. Mammajeans är bara allmänt oskönt och magen blir bara större för varje vecka som går mm..

Det värsta är nog att det är dom här sista veckorna som kommer gå som mest långsamt! Kommer säkert kännas som en evighet! Frågan är ju hur länge till jag kommer klara av att jobba??
Jag kan ju säga att när jag blev gravid så trodde jag att det skulle vara en dans på rosor och att jag skulle stå på kajjen och slå på när vattnet gick.. Så optimistisk var jag!! Men jag kan ju erkänna att jag överskattade min förmåga en hel del!
Helst av allt skulle jag vilja vara fullgången nu så att våran prinsessa fick komma ut och jag kunde vara "normal" igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0