SaraIdaSofia! -

Måndag!

Goddag!!
Jobbet idag gick ganska bra, har haft varierande arbetsuppgifter så jag har inte blivit helt fastlimmad! skönt skönt!!
Var också förbi barnmorskan idag och det gick bara bra, förutom att mitt hemoglobin (tror jag det var) var på tok för lågt.. Jag ska ligga på 145 men låg nu på knappa 100!! Inte bra!!
dessutom var jag inte populär som jobbade heltid fortfarande så idag ringde en sjuksköterska mig och imorgon ska jag prata med någon läkare och så får vi väl se om han sjukskriver mig!!

Efter svängde vi förbi Emil och theresia å lilla Simon och sa hallå!! Fick då även låna ett gravidbälte som ska hjälpa mej stabilisera mitt bäckene! Tusen tack!!

Nu är vi också bosatta ute på Lövöudden i 1.5 veckor eftersom min kära familj har begett sig till Malta för att njuta av sol och bad!! Inte alls illa!! Hade gärna följt med om jag säger så!!
Men men, så nu har vi just rengjort jacuzzin och nu håller vi på att fylla upp den och sen väntar en njutbar vecka!! Inte dumt!
Nu måste jag gå och hjälpa min man som håller på och donar med badet!!
Ha en bra måndag! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0