SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Goddag allesammans!!

Nu har de vart lite lam uppdatering av mej men de beror på att när jag jobbar är jag en zombie. Igår somnade jag halv 8!
ändå var jag död imorse halv 6 när väckaren ringde!! men de går bra för idag gjorde jag en kortdag på jobbet. 4 timmars pass är lagom!! Å lagom är bäst! :)

Så idag blir det att först och främst få i mej nå lunch och sen blir det att njuta av det fina vädret!! Bara känna lugnet med andra ord!! Återhämta mej för jobb imorgon är vad jag ska göra idag! Hade också tänkt göra lite nytta, måste nämligen köra igång en tvätt så jag får lite rena kläder =P Men längre än så sträcker sig inte mitt "nyttogöra" =P

Dagarna då jag inte skrivit har bara vart lugna, blev grillning i måndags hos Viktor och Pernilla och sen så har vi vart och hälsat på nära och kära! Himla trevligt!
Nu ska jag väcka min man och sen väntar en mysdag!
PussPuss
slänger in en magbild!


Kan ju inte säga att den blir mindre direkt, tvärtom och fort går det!!
Kan tänka mej att våran lilla tjej börjar få de lite trångt där inne =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara gravid är så vackert! Ser så mysigt ut!

2010-06-23 @ 10:41:14
Postat av: EmmaGGG

OMG magen är stoooor nu! :D

2010-06-23 @ 21:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0