SaraIdaSofia! -

Onsdag kväll!

Jag blir så less.. Vi har en lapp på dörren där de står INGEN REKLAM TACK!! Men nog fan slinker det ner reklam ändå.. Vad är det som är så svårt att förstå!? jag vill inte ha reklam!!!!!!!!!!!!!!!

Idag har vi inte gjort så himla mycket, vi var hos tandläkaren i 3 timmar och sen åkte vi till Alex farmor och farfar och hälsade på! Där bjöds de på väldigt goa nybakade bullar! Inte dumt alls =)
Nu är Alexander hos sin bror och spelar fotbollsspel och jag är hemma och donar på!

tandläkaren idag gick väl sådär.. Jag hade början på 3 hål men de var väldigt små hål som jag kunde borsta bort! sen hade jag lite tandsten som jag fick skrapa bort och det var ingen bekväm upplevelse om jag får säga de själv, å shit vad de blödde!! Men men nu är de gjort och jag behöver inte gå till tandläkaren igen förän om 1.5 år! Hon polerade även mina tänder så nu är dom himla fina!!
Mina tänder var så bra så jag fick teckna en försäkring som kostar mej 35:- i månaden och då har jag helt fri tandvård..
det blir 420:- / år på försäkringen och om jag då går på ett besök per år så tjänar jag på det eftersom endast en undersökning kostar mej 560:- Så får jag då ett hål eller något så gör det inget för de kostar mej nada!! Himla bra!

Älsklingen dock hade inte riktigt lika tur.. Men men så kan de gå! bara att gilla läget, de måste ju åtgärdas så..
Dock är de sviningt dyrt att gå till tandläkaren.. Katjing!!
Men men.. Tänderna kan ju vara bra att ha ibland!
Nu ska jag ta och hänga lite tvätt och sedan får jag se vad jag hittar på!
Ha en trevlig kväll!! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0