SaraIdaSofia! -

På folks begäran.. --> Magen

Så var denna helg förbi, känner inte peppen för en veckas jobb!! Men men bara att bita ihop =P
I helgen har vi ju bott ute hos min mor och far eftersom dom spenderat helgen i stockholm och det ska bli så skönt att få sova hemma :) Även fast jag trivs där ute i skogen så är det något annat att vara hemma, hemma hos oss :)

Nu är älsklingen och spelar tennis med sin bror och jag har just tagit ett bad!! När Alex kommer hem blir det film. Sherlock holmes!! himla mys! Sen imorgon är de dags för jobb.. 05.00 ringer väckaren!! Jippie!!
Idag var vi på OBS och då hittade vi en madrass till bebbens säng, Bodil ringde och tipsade mej om att dom hade fina madrasser så idag åkte vi upp och kikade, å mycket riktigt så hade dom fina madrasser för en bra peng!
Perfekt.. Man behöver inte IKEA till allt :P haha!
Näe nu ska jag ta och föna håret och invänta min man!

btw.. För 1.5 veckor sen när det var ganska varmt en dag så tog jag på mig ett par svarta byxor som slutar vid knäna, ganska pösiga och hemskt sköna.. Inge mer med det!? Nej. Perfekta sommarbrallor helt enkelt!!
Men idag när jag skulle ta på mej dom fick jag inte ens nästan igen dom i midjan, heelt sjukt.. inte så att när jag hade dom förra veckan att jag tyckte det var svårt att knäppa dom i midjan men nu var de helt omöjligt!! Jag trodde dom hade krymt.. Men så var inte fallet.. Utan bara min mage som satt sig lite längre ner och blivit lite större!! Shittes!! Har magen tänkt växa såhär varje vecka kommer jag ju bli stor som en boll!! Magen kommer ju explodera innan ungen ska ut.. Jag tror inte man kan förstå hur stor magen faktiskt blir!! Dagens tankeställare för mej iaf!!
Kul att få en insyn i hur fort det egentligen går.. Eller? =P

Hoppas ni haft en bra helg!!


På folks begäran lägger jag nu in 3 magbilder för första gången.. 

 




Klaga då inte på alex kalsonger =P dom skär inte in i rumpan och så är de himla skönt att kunna dra dom över magen =P haha!




Jag misstänker att vårat barn kommer inte tycka om cola å mandariner!!



En kväll med bullbak!! Maggen bara växer och växer. Å fort går de!


Kommentarer
Postat av: anna!

ÄNTLIGEN!!

Så fin du är =)

Hoppas allt går bra med magen!

2010-06-06 @ 22:15:42
Postat av: Anonym

Gud vad fort den växer!!

Hoppas du fortfarande får mår bra!!

2010-06-07 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0