SaraIdaSofia! -

Tjollahopp!

Idag har det vart full fart =) Blev att åka till stan och handla en snabbis det vi skulle för att sedan bege oss ut mot lövöudden =) Där blev de student lunch som avslutades med en himla god tårta :) Mumma!! Så nu är vi mätta och belåtna =) Himla trevligt var det iaf och vädret var ju på våran sida idag! Inte dumt!
jag vill ta studenten igen! sån himla känsla alltså!! Men men!! Kul att få vara lite delaktig iaf!! :) Grattis Viktoria igen!! Njuuut av denna dagkvällånatt =)

Nu har Alex begett sig på träning och jag är hemma och slappar!!
Blir nog inget avancerat ikväll, ska nog bara bädda ner mej i soffan och känna lugnet!! Som ganska skönt ibland! Får se om jag finner ork till att vika in tvätten och bädda rent i sängen. Men de är oklart än! haha!!!
Imorgon jobbar jag, hoppas verkligen att jag får gå hem 10 eftersom min bror går ut 9:an imorgon och klockan 12 är de avslutningsfika med hela släkten.. Så de skulle ju va kul att få vara med, speciellt eftersom jag så sällan träffar min mormor.. farmor och farfar bor ju vid oss så dom kan jag ju hälsa på varje dag men mormor bor i Vännäs så de skulle ju som va kul å få se hon också!! Sen är de alltid mysigt när alla är samlade! Jag gillare!! Så jag ska ta fram hundögonen och be väldigt snällt!! Dock lär jag ju inte vara ensammen om att vilja gå hem.. Är nog många som har barn/släkt som går ut skolan imorgon!!
Återstår att se hur det går!
Nu ska jag förflytta mej till soffan!! Ha en bra kväll!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0