SaraIdaSofia! -

Torsdag!!

Goddag gott folk!!

Idag blev en kort dag på jobbet, fick sluta 10!! Ganska skönt att jobba bara 4 timmar ändå, men inte lika skönt när de är löning =P haha!!
Men nu är jag hemma och någon snubbe är här och håller på att byta lås åt oss.. Sen blir det att hoppa in i duschen och sen ska vi bege oss till stan.. Bara älsklingen vaknar någon gång!! I stan blir det att handla lite presenter och dona på!! Måste ju hitta en student present och en examens present!! Lite sent ute men de beror på att jag legat sjuk jue!!

Idag så tar kära Viktoria studenten!! Grattis =) så då blir de gofika =) Å imorgon går min "lilla" lillebror ut 9:an.. Shit vad tiden går!!! Så vi har två dagar med gofika framför oss =) Inte dumt!!
Nu ser jag våra bästa år och bara slappar.. Skönt..
sommaren är här och det uppskattas!! Solen får gärna fortsätta lysa för man blir som lite små glad när de är fint väder!! Å jag har inte börjat komma till de stadium där jag bara svettas pga min graviditet så än kan jag njuta av sommaren fullt ut!! Förhoppningsvis klarar jag både juni och juli utan några större problem.. Är ju väldigt värmetålig i vanliga fall så jag kanske får nytta utav det! Japp de hoppas jag!!

Nyss så tog jag tag i min mans kläder. Han hade olja fulla kepan och hans fina kofta var fylld av fettfläckar!! Å tro de eller ej men jag fick bort de heelt!! Jag kan minsann jag också. I vanliga fall hade jag lämnat de åt min mor för hon är proffs på fläckar men nu när jag ska bli mor måste jag ju lära mej =P haha! Å jag lyckades ju bra!! trodde de skulle gå åt fanders men icke =) Hade prövat tusen saker innan som inte funkat, inte ens vanish (lita på rosa) funkade.. Men nya Tabort gjorde susen!!
Näe nu ska jag se klart på tv!
Pusspuss
Mitt tips till fläckar är nu denna magiska spray!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0