SaraIdaSofia! -

Fredag!

Äntligen är helgen kommen, dock så har jag vart hemma och sjuk hela veckan men de är ändå något speciellt med helgen, framförallt för min underbara pojke som får vila upp sig efter sina hårda veckor, kan tänka mej att det tär att jobba så mycket som han gör.. Just nu ligger min man och tar en powernap och jag vet inte riktigt när han kommer att stiga upp men de lär jag ju bli varse om så småningom =P haha!!

Jag sitter och funderar om jag ska orka åka och sola medans Alexander sover.. Men jag vet som sagt inte om jag ids.. Vart tvär lat och det kändes lite mer lockande att krypa ner hos min man ett tag och ladda batterierna!
Hade tänkt vara duktig och lägga in lite bilder också!!


 

Jag har vart himla duktig och bakat bullar vilket verkligen uppskattades av Alex!



Mr. fläkers!



Mr. Spion!



Min nya favorit, vaniljyoghart, frysta hallon och mjölk = simpelt och gott!
Å givetvis rostade med skinkost! Men smootien slår mackorna med hästlängder!




Ja, sådär kan man också sitta om man är en hund!



Rökt siken, kan de bli bättre?


Fina bilder, jappjapp!
Nu ska jag gå och se om Alex vaknat ur sin powernap!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Heidi

men ida fy på dig, du får inte äta rökt fisk eller vakumförpackat för den delen heller när du är gravid. Bebis kan bli sjuk ajabaja :)

2010-03-17 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0