SaraIdaSofia! -

Fredag!

Känns nästan lite jobbigt att skriva nu för då halkar mina fina bilder ner =P
Ikväll har de blivit lets dance och nu är de solsidan =)
Älsklingen har gått och lagt sig för han blrjar somsagt snart att jobba, får se om jag orkar följa med honom inatt.. Det beror dock på när jag kommer mej i säng! =P
Imorgon är de lördag och vi har än inga planer, får väl se va som sker =)
Det är ju min pojkes ända lediga dag och natt så de lär väl bli lite mer fart än idag =P haha!

Nu ska jag bänka mej framför solsidan och invänta lets dance!! Willy måste ju åka nu =p annars är de ju galet! haha!

Frida: Jag hoppas du menar att det var hon som är en pajjas!!?! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0