SaraIdaSofia! -

Fredag!

Inatt blev de inte mycket sömn, min rygg är nog av på mitten!! Å på köpet så har jag fått sån fruktansvärd hosta så jag tror jag dör.. riktig rethosta som går mej på nerverna frenetiskt!!
Idag har jag vart i stan med Tessan å lilla simon och ätit lunch och även shoppat endel =) Blev givetvis också en fika =) Haha!  Himla trevligt var det iaf!!! hittade dock inte så himla mycket, men de blev ett linne, en hudkräm och en ansiktsmask =) haha! Men de gör inget för då har jag ju pengarna kvar ;P hehe!

Nu håller jag på att plocka bort lite skrot och dona på här hemma.. Blir en lugn kväll ikväll, älsklingen ska ju jobba inatt så han kryper väl isäng snart =) haha! Jag ska då kika på finalen av lets dance ;P
Nu ska jag gå och plocka undan i köket och sen blir de middagstime =)

Trevlig helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0