SaraIdaSofia! -

Fredag!

Idag har jag vart ledig och det vart ett himla bra väder till min lediga dag!! =) Jag började morgonen med att lämna in bilen på volvo och sen åkte jag hem och lyckades slummra till i soffan, när jag väl lyckats vakna så tog jag en lång promenad med dogsen i det fina vädret =) Behövde inte ens ha jacka, för ett tag kändes de nästan som att jag kunde ta av mej till linne =P men jag sket i de ;D haha!
Nu är jag hemma och håller på att göra lägenheten fredagsfin =) Har också vart duktig och bytt sängkläder och nu ska jag tvätta någon tvätt också =) Mycket bra!

Sådana här dagar önskar man att balkongen var skottad så att jag kunde sätta mej ute och verkligen njuta av det fina vädret med en stor cola i handen :D
I helgen blir det nog relativt lungt eftersom älsklingen jobbat så himla mycket hela veckan! Ska åka å kika på mitt kära fotbollslag som ska spela cup i Nordmaling imorrn iaf! Men nå mer än de är inte inplanerat ännu =)
Nu är de bäst att jag sätter igång en tvätt så jag hinner innan jag ska åka och hämta igen bilen!
Vet dock inte hur jag ska ta mej till Volvo men de löser jag på något vis =P haha !
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att du kommer och kikar imorgon! Länge sen jag såg dig nu! Kram /sussi

2010-03-05 @ 13:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0