SaraIdaSofia! -

friday night live!

Nu har älsklingen somnat och jag har just sett vem som vann lets dance =) Nu dock har jag väldigt lite och göra och är trött som ett djur!! Men inte kan jag gå och sova inte, nej nej för jag är driver idag!!!
Ska hämta mor och far så småningom som är ute på galej ikväll!! Så det är bara att bita i och hålla mej vaken =P
För skulle jag somna så är risken väldigt liten att jag skulle vakna av att dom ringer och försöker få tag i mej, nej då skulle jag sova tills imorrn =P haha!!

Kvällen har vart luign och skön!! Precis som en fredagskväll ska vara =) imorgon så är vi nog mer för att hitta på något för då är Alexander utvilad och ledig!!
Tror inte jag kommer orka följa med honom inatt eftersom jag knappt kommer att hinna sova!! Men vi får väl se. rätt var det är så är jag fortfarande vaken och har blitt övertrött så då kan jag likagärna följa!!

Näe nu ska jag gå å sätta mej framför tv'n och kika om det finns något intressant att se!! Betvivlar dock det men va gör man??
Sovgott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0