SaraIdaSofia! -

Hallåj!

Idag blev det en tidig dag, slutade jobbet nu klockan 10 vilket var skönt!
Jobbet gick bra iaf, 4 timmar rusar förbi ganska fort och jag hade en ganska lugn dag inne i värmen! Så inte helt fel!
Nu har jag just fått i mej lite lunch och nu ska jag strax åka upp på besiktningen med min kära volvo! Den gick ju inte igenom sist pga handbromsen men nu har jag lämnat in den på volvo så dom lagade den så nu borde den ju gå igenom!! annars vore de ju lite knasigt!

Sen blir det att åka på ett ultraljud :) himla mys!!
Imorgon är de fredag igen och det ska bli skönt me helg =)
Helgen är oplanerad men något bus hittar vi nog på :) haha!
Näe nu ska jag strax åka och hämta alex så han får i sej nå lunch och sen blir det staan!

Hoppas ni har en bra dag! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0