SaraIdaSofia! -

Less!

Att vara sjuk är så hiimla himla tråkigt.. Jag är strandsatt och gör verkligen ingenting. Hur kul är de?? Funderar på att åka på jobbet imorgon även fast jag fortfarande har feber och mår sådär.. Bara för att de är så tråkigt att bara vara hemma och göra absolut inget! Men jag vet inte riktigt än! Hade just tänkt vara duktig och städa undan lite men orken tog slut innan jag hunnit halvvägs, så hur ska jag orka jobba 8 timmar imorgon om jag inte ens orkar med att plocka bort lite här!?!?

Just nu väntar jag på att sjunde himlen ska börja.. Måste säga att det finns inte mycket på tv på dagarna.. Riktigt dåligt om jag får säga det själv!
Hur som haver, mitt huvud värker och jag är uttråkad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0