SaraIdaSofia! -

Night!

Idag blev en mysig söndag! Jag började dagen med att städa och himla fint blev de =) Fick även bort all smutstvätt =)
Sen när älsklingen äntligen tog sig upp ur sängen så begav vi oss till stan och hälsade på alex farmor och farfar =)
Där bjöds de på varma mackor och julmust =) Inte fel!!
Efter det så vart det ett stopp för handling och sedan hann vi med lite pimpling med Alex brorsöner =) Myspys!!!

Nu sitter vi och ser på tv och bara slappar och inväntar att ännu en jobbvecka ska börja!
Blir nog en hel del jobb för mej denna vecka! Har nämligen en storbåt inne så vi har ju va vi gör =P haha!!
Alex jobbar ju också som en tok och jag får se om jag har orken att hjälpa honom någon natt..

Nu är de dags för blåsningen och sen är de kärleken checkar in =)
Hoppas ni haft en bra helg! PussPuss

Jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0